پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی آرسنال و لیورپول در جام حذفی انگلیس | جدال آرتتا و کلوپ در فینال زودرس جام حذفی

  • کد خبر: ۲۰۴۴۶۴
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
تاریخ و ساعت بازی آرسنال و لیورپول در جام حذفی انگلیس | جدال آرتتا و کلوپ در فینال زودرس جام حذفی
تیم‌های آرسنال و لیورپول یکشنبه شب، در جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های آرسنال و لیورپول در چارچوب دور سوم جام جذفی انگلیس، یکشنبه شب، ۱۷ دی ماه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مدعیان جزیره در حالی فردا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که از آخرین تقابل آنان در لیگ برتر انگلیس حدود ۲ هفته می‌گذرد. آن بازی در ورزشگاه آنفلید با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

قرمز‌های آنفیلد که این روز‌ها در وضعیت خوبی قرار دارند، در حال حاضر نسبت به تیم دوم جدول، آستون ویلا، با ۳ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر جایگاه خود را تثبیت کرده‌اند، اما در سوی دیگر توپچی‌های لندن ۲ بازی پایانی خود در سال ۲۰۲۳ را به فولام و وستهم واگذار کرده تا در آستانه سال نو میلادی صدر را به یاران کلوپ هدیه داده باشند.

حال که اختلاف شاگردان آرتتا با لیورپول به ۵ امتیاز افزایش پیدا کرده، توپچی‌ها به دنبال انتقام هستند تا در فینال زود‌رس جام حذفی انگلیس، قرمز‌های آنفیلد یکی از مدعیان اصلی این تورنمنت را حذف کرده و برای کسب عنوان قهرمانی با سایر مدعیان بجنگند.

کلوپ و شاگردانش نیز در حالی که در انگلیس تاخت‌وتاز کرده و رقبا را یکی از پس از دیگری شکست می‌دهند، به دنبال شکست توپچی‌ها هستند تا هم‌زمان در یک تورنمنت دیگر هم برای قهرمانی رقابت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->